Interaktywna mapa fotoradarów i odcinkowych pomiarów prędkości (OPP) oraz rejestratorów Red Ligths

Interaktywna mapa fotoradarów oraz odcinkowych pomiarów prędkości (OPP)


Poniżej prezentujemy aktualną mapę Odcinkowych Pomiarów Prędkości (OPP), fotoradarów oraz systemów Red Lights
Celem niniejszej interaktywnej mapy jest ukazanie szybko rozwijającej się sieci Odcinkowych Pomiarów Prędkości (istniejącej i planowanej), a także fotoradarów i systemów rejestrujących przejazd na czerwonym świetle (tzw. system Red Lights).
Dzięki mapie przed udaniem się w podróż, możesz sprawdzić się jakie pułapki zostały rozstawione na drodze oraz dowiedzieć się gdzie niebawem pojawią się nowe.
Oprócz najbardziej aktualnych danych naszą interaktywną mapę wyróżnia:
  • oznaczenie istniejących i planowanych OPP
  • wskazanie kierunku pomiaru prędkości przy fotoradarach.
Kliknij w prostokątną ramkę w lewym prawym rogu, aby rozwinąć panel filtracyjny. Wybierz interesujące Cię lokalizacje i filtruj dane według województw. Mapa jest aktualizowana na bieżąco.
Kliknij, aby przejść do pełnego ekranu mapy


Co to jest OPP?
Odcinkowy Pomiar Prędkości (OPP) to system automatycznej kontroli prędkości pojazdów na określonym odcinku drogi. W przeciwieństwie do fotoradaru, OPP mierzy średnią prędkość pojazdu między dwoma punktami pomiarowymi, na którym występuje ograniczenie prędkości. Odcinkowy Pomiar Prędkości jest powszechnie stosowany na terenie całej Polski. W ten sposób można na bieżąco monitorować prędkość, z jaką poruszają się pojazdy po drogach publicznych.

Niebieski pasek


Jak działa Odcinkowy Pomiar Prędkości?
Każdy odcinek objęty Odcinkowym Pomiarem Prędkości (OPP) wyposażony jest w kamery, które zapisują dokładny czas wjazdu do strefy oraz numer rejestracyjny pojazdu. W tym celu wykorzystuje się system Automatic Number Plate Recognition (ANPR), który umożliwia rozpoznanie tablicy rejestracyjnej każdego pojazdu, który wjeżdża na drogę objętą OPP. Analogiczny system kamer zlokalizowany jest na końcu Odcinkowego Pomiaru Prędkości. Wówczas kamery zczytują dokładny czas wyjazdu oraz ponownie numery rejestracyjne pojazdu.
Po opuszczeniu przez kierowcę odcinka drogi, na którym jest Odcinkowy Pomiar Prędkości, system oblicza średnią prędkość poruszania się pojazdu w danym obszarze. W tym celu wykorzystuje on uzyskane dane dotyczące dokładnego czasu przejazdu przez OPP oraz długość monitorowanego odcinka. Jeśli kierowca przekroczył prędkość, a więc średnia prędkość poruszania się pojazdu po drodze objętej Odcinkowym Pomiarem Prędkości była wyższa niż wynika z ograniczenia określonego znakami pionowymi, najczęściej B-33, wówczas system generuje raport naruszenia przepisów ruchu drogowego, który trafia do Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym.


Odcinkowy Pomiar Prędkości – oznakowanie
Każdy odcinek, który objęty jest pomiarem prędkości, powinien być czytelnie oznakowany znakami pionowymi umieszczonymi przy prawej krawędzi drogi publicznej. Najczęściej Odcinkowy Pomiar Prędkości występuje na autostradach i drogach ekspresowych, jednak nie jest to regułą. Również na drogach o niższej klasie takich jak drogi krajowe czy drogi wojewódzkie może pojawiać się pomiar prędkości na wyznaczonym odcinku (OPP). Niezależnie od klasy drogi, oznakowanie Odcinkowego Pomiaru Prędkości zawsze jest takie same na terenie całego kraju.

Znaki D-51a i D-51b informujące o początku i końcu Odcinkowego Pomiaru Prędkości
Znak D-51a uprzedza o początku odcinka drogi, na którym prędkość jazdy jest kontrolowana i rejestrowana przez urządzenia działające samoczynnie, mierzące średnią prędkość na danym odcinku drogi. Po minięciu znaku D-51a system kamer rejestruje dokładną godzinę wjazdu do strefy objętej Odcinkowym Pomiarem Prędkości oraz numer rejestracyjny pojazdu. Koniec strefy wyznaczony jest z kolei przez znak D-51b.
Po minięciu go, system kamer ponownie odczytuje numery rejestracyjne pojazdu oraz godzinę przejazdu i oblicza średnią prędkość poruszania się w ramach odcinka objętego OPP. Znaki D-51a i D-51b mogą, choć nie muszą, być wyposażone w informację o ograniczeniu obowiązującym na danym odcinku drogi. Jeśli nie ma tej informacji na znakach informujących o Odcinkowym Pomiarze Prędkości, obowiązują ograniczenia wynikające z pozostałego oznakowania drogi publicznej.

Gdzie jest Odcinkowy Pomiar Prędkości?
Na terenie całej Polski zostało zamontowanych 69 OPP (stan na październik 2025), z czego najwięcej jest w województwie mazowieckim. Dodatkowo w najbliższej przyszłości planowane jest uruchomienie kolejnych 43 punktów. Obecnie najdłuższe Odcinki Pomiaru Prędkości to:
  • OPP na S7 Białobrzegi – Nowy Gózd – 14 km;
  • OPP na A1 Siemionki – MOP Strzelce – 14 km;
  • OPP na A1 węzeł Nowy Ciechocinek – MOP Kałęczynek – 12 km;
  • OPP na A2 MOP Leonia/Kuny – PPO Żdżary – 12 km.
To przykłady z autostrad i dróg ekspresowych. Wiele odcinków jednak montowanych jest również w obszarach zabudowanych takich jak:
  • OPP na DK44 Mikołów (Borowa Wieś);
  • OPP na DK48 Tomaszów Mazowiecki;
  • OPP na ul. Cichociemnych w Łodzi.
Mapa OPP NewsMap
Interaktywna Mapa Fotoradarów, Odcinkowym Pomiarów Prędkości i systemów Red Lights (NewsMap)


Gdzie najczęściej przekraczano prędkość w 2025 roku?
Niedostosowanie prędkości jazdy do ograniczenia wynikającego ze znaków pionowych B-33, D-42 i innych to wykroczenie, za które grozi mandat wystawiony według taryfikatora oraz punkty karne. Wiele takich zdarzeń zostało ujawnionych przez Odcinkowy Pomiar Prędkości oraz fotoradary. Przekraczanie dozwolonej prędkości doprowadza również do kolejnego wykroczenia, jakim jest przejazd na czerwonym świetle. System Red Light umożliwia rejestrowanie ich na bieżąco i nakładanie kar dla kierowców łamiących przepisy ruchu drogowego w tym zakresie.
W okresie od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku najwięcej wykroczeń odnotowano:
Fotoradary:
  • Fotoradar na DK7 Krzyszkowice (Zakopianka, woj. małopolskie) – 23 825 wykroczeń (średnio 384 dziennie!),
  • Fotoradar na DK44 Bieruń (woj. śląskie) – 2 544 (średnio 41 dziennie),
  • Fotoradar na ul. Dąbrowskiego w Łodzi (woj. łódzkie) – 2 280 (średnio prawie 37 dziennie),
Odcinkowe Pomiary Prędkości:
  • OPP S8 Wyszków (woj. mazowieckie) – 9 836 wykroczeń (średnio ponad 158 dziennie),
  • OPP A4 Kostomłoty – Kąty Wrocławskie (woj. dolnośląskie) – 7 727 wykroczeń (średnio ponad 124 dziennie),
  • OPP S14 Dobroń – Pabianice Północ (woj. łódzkie) – 7 612 wykroczeń (średnio 123 dziennie),
Rejestrator przejazdu na czerwonym świetle – Red Lights:
  • Red Lights al. Krakowska, Łopuszańska, Hynka w Warszawie (woj. mazowieckie) – 4 582 wykroczeń (średnio 74 dziennie),
  • Red Lights ul. Roosevelta, Zwierzyniecka, św. Marcina – Rondo Kaponiera w Poznaniu (woj. wielkopolskie) 1 502 wykroczeń (średnio 24 dziennie),
  • Red Lights ul. Rokicińska, Puszkina – Rondo Inwalidów w Łodzi – 991 wykroczeń (średnio 16 dziennie).
Przykład zastosowania fotoradaru na DW 112 w Sianowie (Zachodniopomorskie)
Mimo że system Red Lights umieszczany jest najczęściej na dużych skrzyżowaniach, to nie jest to regułą. Kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle są również w innych miejscach, takich jak przejazd kolejowy na ulicy Cyrulików w Warszawie. Tylko tam w okresie od 1 lipca do końca sierpnia 2025 zarejestrowano 529 naruszeń przepisów ruchu drogowego w zakresie niezastosowania się do sygnalizacji świetlnej.

Niebieski pasek

 
Planowane Odcinkowe Pomiary Prędkości
Odcinkowy Pomiar Prędkości to coraz częściej wykorzystywany sposób na kontrolę prędkości na drogach publicznych, a zarazem łupienie kierowców. W najbliższych latach planowane jest otwarcie kolejnych odcinków, które zostaną objęte pomiarem. Autostrada Bursztynowa (A1) posiadająca obecnie dwa długie odcinki pomiarowe tj. OPP Siemionki – MOP Strzelce oraz OPP węzeł Nowy Ciechocinek – MOP Kałęczynek, wkrótce wzbogaci się o pięć kolejnych. Planowane Odcinkowe Pomiary Prędkości na A1 to m. in. OPP Kamieńsk – Piotrków Trybunalski o długości ok. 22 km.

System kamer na Odcinkowym Pomiarze Prędkości
Na autostradzie A2 oraz drodze ekspresowej S2 do istniejących trzech, niebawem dołączą cztery nowe Odcinkowe Pomiary Prędkości. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku autostrady A4, gdzie zaplanowano aż osiem nowych odcinków pomiarowych, z których cztery będą liczyć ponad 15 km. Z kolei siedem nowych OPP niebawem pojawi się na drodze ekspresowej S8 oraz autostradzie A8. Biorąc pod uwagę tempo zwiększania liczby Odcinkowych Pomiarów Prędkości, można spodziewać się, że również na innych drogach mogą pojawić się nowe obszary objęte kontrolą prędkości.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zgłosić uwagę lub dodać najnowszą lokalizację na mapę skorzystać z poniższego formularza:
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


Istniejące Odcinki Pomiaru Prędkości
Dolnośląskie:
  • OPP – S3 – tunel Sady Górne – Nowe Bogaczowice,
  • OPP – A4 – węzeł Kąty Wrocławskie – węzeł Kostomłoty,
  • OPP – DW 372 – al. Jana III Sobieskiego – Wrocław,
  • OPP – A4 – węzeł Kąty Wrocławskie – węzeł Wrocław Południe,
  • OPP – DW 403 – Bierzów.
Kujawsko-pomorskie:
  • OPP – DW 251 – Pakość – Inowrocław,
  • OPP – A1 – węzeł Nowy Ciechocinek – MOP Kałęczynek,
  • OPP – A1 – Siemionki – MOP Strzelce,
  • OPP – DK 16 – Rogoźno Zamek – Kłódka.
Lubelskie:
  • OPP – DW 801 – Matygi – Gołąb,
  • OPP – DK 82 – Łuszczów Pierwszy,
  • OPP – DK 82 – Łęczna – Turowola.
Lubuskie:
  • OPP – DW 132 – Witnica,
  • OPP – DK 32 – Sulechów,
  • OPP – DK 12 – Szlichtyngowa – Górczyna.
Łódzkie:
  • OPP – A1 – Siemionki – MOP Strzelce,
  • OPP – DK 74 – Kluki,
  • OPP – DK 74 – Biała Pierwsza – Biała Rządowa,
  • OPP – DW 485 – Jadwinin – Bychlew,
  • OPP – S14 – węzeł Dobroń – węzeł Pabianice Północ,
  • OPP – Łódź, ul. Chocianowicka,
  • OPP – DK 48 – Tomaszów Mazowiecki,
  • OPP – DK 70 – Mokra Prawa,
  • OPP – DK 72 – Złota.
Małopolskie:
  • OPP – S7 – Tunel na Zakopiance,
  • OPP – DK 94 – Tarnów.
Mazowieckie:
  • OPP – DW 719 – Kanie – Otrębusy,
  • OPP – DK 60 – Karniewo,
  • OPP – S8 – Wyszków,
  • OPP – DK 50 – Mszczonów,
  • OPP – DK 50 – Sochaczew,
  • OPP – S7/S8 – Konotopa – Bemowo,
  • OPP – S8 – węzeł Łabiszyńska – Marki,
  • OPP – DK 50 – Strachówka,
  • OPP – S2 – tunel Południowej Obwodnicy Warszawy,
  • OPP – DK 92 – Zakręt,
  • OPP – DK 50 – Ostrowiec – Chynów,
  • OPP – DK 50 – Regut – Kołbiel,
  • OPP – S7 – Białobrzegi – Nowy Gózd,
  • OPP – A1 – Siemionki – MOP Strzelce.
Opolskie:
  • OPP – DW 401 – Bierzów,
  • OPP – DK 94 – Łosiów,
  • OPP – DW 416 – Klisino – Kietlice,
  • OPP – DK 78 – Gorzyce.
Podkarpackie:
  • OPP – DK 94 – Podgrodzie,
  • OPP – DK 9 – Nowa Dęba,
  • OPP – DK 9 – Kolbuszowa,
  • OPP – DW 971 – Jamnica – Stalowa Wola,
  • OPP – DP 1391W – Rzeszów – ul. Dębicka,
  • OPP – DW 835 – Gniewczyna Łańcucka – Gniewczyna Tryniecka,
  • OPP – DK 19 – Lutcza,
  • OPP – DK 19 – Iskrzynia,
  • OPP – DK 19 – Dukla.
Podlaskie:
  • OPP – DW 678 – Łupianka Stara – Baciuty,
  • OPP – DK 19 – Zwierki – Zabłudów.
Pomorskie:
  • OPP – DW 216 – Rekowo Górne,
  • OPP – DW 211 – Borowo,
  • OPP – DK 20 – Borcz – Babi Dół.
Śląskie:
  • OPP – DW 935 – Suszec – Kobielice,
  • OPP – DK 78 – Wilcza – Kuźnica Nieborowska,
  • OPP – DW 929 – Jankowice Rybnickie – Świerklany,
  • OPP – DK 44 – ul. Gliwicka – Borowa Wieś,
  • OPP – DW 902 (DTŚ) – Katowice,
  • OPP – DK 88 – Aleja Jana Nowaka Jeziorańskiego – Zabrze,
  • OPP – DK 88 – Aleja Jana Nowaka Jeziorańskiego – Gliwice,
  • OPP – DK11/78 – Tarnowskie Góry.
Świętokrzyskie:
  • OPP – DK 74 – Radlin.
Warmińsko-mazurskie:
  • OPP – DK 16 – Gietrzwałd,
  • OPP – DK 59 – Nikutowo – Piecki.
Wielkopolskie:
  • OPP – A2/S5/S11 – między węzłami Poznań Krzesiny i Poznań Komorniki,
  • OPP – S11 – węzeł Tarnowo Podgórne – Poznań Ławica,
  • OPP – A2 – MOP Leonia/Kuny – PPO Żdżary.
Zachodniopomorskie:
  • OPP – DK 93 – tunel w Świnoujściu (Wolin – Uznam),
  • OPP – DW 151 – Łubianka – Brynka.


Planowane Odcinki Pomiaru Prędkości
Dolnośląskie:
  • OPP – A8 – węzeł Wrocław Północ – węzeł Wrocław Stadion,
  • OPP – A4 – węzeł Krzyżowa – węzeł Krzywa.
Kujawsko-pomorskie:
  • OPP – S5 – węzeł Pruszcz – węzeł Trzeciewiec.
Lubelskie:
  • OPP – S12/S17 – węzeł Kurów Zachód – węzeł Nałęczów,
  • OPP – S19 – węzeł Lublin Węglin – węzeł Lublin Sławinek.
Lubuskie:
  • OPP – DW 132 – Motylewo – Łupowo,
  • OPP – S3 – węzeł Gorzów Zachód – węzeł Gorzów Południe,
  • OPP – DK 24 – Chełmsko – Przytoczna,
  • OPP – DK 27 – Świdnica – Nowogród Bobrzański,
  • OPP – DK 32 – Sudoł – Radomia,
  • OPP – S3/DK32 – węzeł Zielona Góra Północ – węzeł Zielona Góra Południe.
Łódzkie:
  • OPP – A1 – węzeł Mykanów – Brodowe,
  • OPP – A1 – węzeł Piątek – węzeł Kutno Wschód,
  • OPP – A1 – węzeł Kamieńsk – węzeł Piotrków Trybunalski Południe.
Małopolskie:
  • OPP – Kęty, ul. Jana III Sobieskiego,
  • OPP – A4 Węzeł Balice – Węzeł Rudno,
  • OPP – A4 węzeł Kurdwanów – węzeł Wielicka,
  • OPP – A4 węzeł Brzesko – węzeł Tarnów Mościce,
  • OPP – A4 – węzeł Tarnów Centrum – MOP Jawornik.
Mazowieckie:
  • OPP – DW 579 – Natolin – Grodzisk Mazowiecki,
  • OPP – S2/S7/S8 – węzeł Konotopa – węzeł Opacz,
  • OPP – S8 – Nadarzyn,
  • OPP – S7- węzeł Tarczyn Południe – węzeł Mszczonowska,
  • OPP – S7/S8- węzeł Opacz – Puchały,
  • OPP – S2 – węzeł Warszawa Wilanów – węzeł Lubelska,
  • OPP – S8 – węzeł Zielonka – węzeł Wołomin,
  • OPP – A2 – węzeł Mińsk Mazowiecki – węzeł Janów,
  • OPP – S17 – Garwolin Zachód – Garwolin Południe,
  • OPP – S7 – Radom Północ – Wolanów,
  • OPP – S8 – Ostrów Mazowiecka Północ – Brok.
Opolskie:
  • OPP – A4 – węzeł Opole Zachód – MOP Prószków,
  • OPP – A4 – węzeł Krapkowice – MOP Góra św. Anny.
Podkarpackie:
  • OPP – A4 – węzeł Tarnów Centrum – MOP Jawornik,
  • OPP – A4 – węzeł Rzeszów Wschód – węzeł Rzeszów Zachód,
  • OPP – Nisko – ul. Sandomierska.
Podlaskie:
  • OPP – S8 – węzeł Mężenin – MOP Kołaki.
Pomorskie:
  • OPP – S6 – węzeł Gdańsk Owczarnia – węzeł Gdańsk Lotnisko,
  • OPP – S6 – węzeł Kokoszki – węzeł Gdańsk Jabłoniowa,
  • OPP – S7 – węzeł Dworek – węzeł Nowy Dwór Gdański.
Śląskie:
  • OPP – A1 – węzeł Mykanów – Brodowe,
  • OPP – A1 – węzeł Częstochowa Południe – węzeł Woźniki,
  • OPP – A1 – węzeł Zabrze Zachód – węzeł Zabrze Północ,
  • OPP – A4 – węzeł Mikołowska – węzeł Murckowska.
Świętokrzyskie:
  • OPP – S7 – Kielce Północ – Kajetanów.
Warmińsko-mazurskie:
  • OPP – S7 – węzeł Pasłęk Północ – węzeł Marzewo,
  • OPP – S7 – węzeł Rychnowo – węzeł Olsztynek,
  • OPP – S7 – węzeł Rączki – węzeł Nidzica Południe,
  • OPP – S51 – węzeł Olsztyn Południe – węzeł Stawiguda.
Wielkopolskie:
  • OPP – S5 – węzeł Stęszew – węzeł Poznań Zachód,
  • OPP – A2 – węzeł Koło – węzeł Dąbie.
Zachodniopomorskie:
  • OPP – S3/A6 – węzeł Dąbie – węzeł Rzęśnica,
  • OPP – S3/A6 – Goleniów Północ – Pucie,
  • OPP – S3 – Parłówko – Brzozowo,
  • OPP – S6 – Kołobrzeg Wschód – Kołobrzeg Zachód,
  • OPP – DK 10 – Piecnik – Nieradz,
  • OPP – S6/S11 – węzeł Borkowice – węzeł Stare Bielice.