Home.pl i Google łączą siły

Pixabay - pracaOd września szczecińska firma home.pl wraz z Google wchodzą na rynek reklamowy. Firmy połączą swoje siły, aby zaproponować nowe rozwiazania marketingowe dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Dwie trzecie firm tego sektora wydaje pieniądze na reklamę i promocję. Często działają za pomocą przestarzałych metod, poprzez ulotki, wizytówki czy yellow pages. A jeśli nawet w internecie, to niekoniecznie w zaplanowany i efektywny sposób. My będziemy proponowali pakiety kampanii dostosowanych do ich potrzeb. - tłumaczy Marcin Kuśmierz, prezes home.pl.

Współpraca Home.pl i Google trwa od 2008 roku, a w tym roku wspólnie wypuszczą nowy produkt na rynek. Cena najtańszego pakietu reklamowego ma być na poziomie 500 zł, informuje Gazeta Wyborcza.

Opublikowane: Sierpień 26th, 2015 7:05 am